چگونه مي‌توان IP و مكان خود را با اين نام مجاز نمي باشد تغيير داد

چگونه مي‌توان IP و مكان خود را با اين نام مجاز نمي باشد تغيير داد

داشتن ابزاري مفيد است كه بتواند مكان شما را هر زمان كه بخواهيد بصورت آنلاين تغيير دهد، اما چگونه؟ خوشبختانه اين نام مجاز نمي باشد ابزاري محبوب و با كاربرد آسان امنيت سايبري هستند كه مي‌توانند مكان شما را تقريباً به هرجاي دنيا تغيير دهند. براي آگاهي از نحوه دريافت و استفاده از تعويض مكان اين نام مجاز نمي باشد به ادامه مطلب برويد.

 

اين نام مجاز نمي باشد چگونه مكان شما را تغيير مي‌دهد؟

فيلترشكن يا اين نام مجاز نمي باشد با ارسال ترافيك از طريق سرور به مكان ديگر، مكان قابل مشاهده شما را تغيير مي‌دهد. نحوه كار آن در اينجا است:

 

برنامه اين نام مجاز نمي باشد شما به شما امكان مي‌دهد در هر نقطه از دنيا كه سرويس اين نام مجاز نمي باشد شما داراي سرور است، سروري را انتخاب كنيد. به عنوان مثال پارت وي پيان داراي سرورهايي در 59 كشور مختلف است (در بعضي از آن‌ها مي‌توانيد شهر را نيز انتخاب كنيد).

هنگامي كه به سرور دلخواه خود متصل مي‌شويد، برنامه شما يك تونل رمزگذاري شده در اطراف تمام ترافيك دريافتي از دستگاه شما ايجاد مي‌كند. اين تونل اين نام مجاز نمي باشد مستقيماً به سرور مورد نظر شما منتقل مي‌شود، كه ترافيك شما را رمزگشايي و به مقصد نهايي خود ارسال مي‌كند. با اين حال، آدرس IP شما - كه به تعيين موقعيت و هويت شما كمك مي‌كند - اكنون آدرس سرور خواهد بود. مال شما از دنيا پنهان خواهد ماند.

تمام شد - هركسي كه از آدرس IP شما براي يافتن مكان شما استفاده كند، اكنون موقعيت مكاني شما را به عنوان مكان سرور مشاهده مي‌كند. همچنان مي‌توانيد از برنامه استفاده كرده و سرور اين نام مجاز نمي باشد خود را هر زمان كه بخواهيد به مكان‌هاي جديد تغيير دهيد. براي بررسي اينكه آيا تغيير مكان اين نام مجاز نمي باشد شما كار مي‌كند، مي‌توانيد مكان آنلاين خود را اينجا ببينيد.

چرا مي‌خواهم مكانم را تغيير دهم؟

هر كسي كه IP عمومي شما را مي‌داند فقط با جستجوي IP مي‌تواند چيزهاي زيادي درباره شما بياموزد. بنابراين، روش‌هاي زيادي براي استفاده از تغيير مكان IP وجود دارد.

 

مقايسه قيمت خريد: برخي سايت‌ها قيمت‌هاي متفاوتي را به بازديد كنندگان از كشورهاي مختلف ارائه مي‌دهند. با استفاده از اين نام مجاز نمي باشد براي تغيير مكان خود، مي‌توانيد دور دنيا را بگرديد و به دنبال بهترين قيمت باشيد.

پنهان كردن هويت خود از ردياب‌ها: اگر در حال اتصال از خانه هستيد، مكان شما قسمت مهمي براي رديابي هويت شما به صورت آنلاين است. با پنهان كردن موقعيت مكاني خود، مي‌توانيد از سرويس‌هاي آنلاين آزار دهنده كه سعي در رديابي موقعيت مكاني شما دارند، صرف نظر كنيد.

تمرين آزادي بيان: پنهان كردن آدرس IP شما براي هر كاربر اينترنتي كه به حريم خصوصي اهميت مي‌دهد يك مرحله ضروري است. اين امر به ويژه براي روزنامه نگاران كه در موضوعات حساس كار مي‌كنند يا براي هر كس ديگري كه نگران است مكان خود را به صورت آنلاين پيدا كند بسيار مهم است.

اين‌ها فقط مزاياي تغيير مكان شماست. استفاده از اين نام مجاز نمي باشد يكي از مهمترين راههاي حفظ امنيت و هويت آنلاين است. براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد نحوه كار اين نام مجاز نمي باشد و مفيد بودن آنها اينجا را كليك كنيد.

 

اگر تصميم داريد به صورت آنلاين به دنبال تعويض IP رايگان باشيد، به خاطر داشته باشيد كه بيشتر آنها داده‌هاي شما را ضبط و به فروش مي‌رسانند. حفظ سرويس اين نام مجاز نمي باشد ارزان نيست. بنابراين اگر ارائه دهنده‌اي پيشنهاد تغيير IP آنلاين شما را به صورت رايگان داد، به آن اعتماد نكنيد. آن‌ها يا شما را فريب خواهند داد يا داده‌هاي شما را جمع آوري كرده و به پيشنهاد دهنده مي‌فروشند. اگر مي‌خواهيد ايمن باشيد، از اين نام مجاز نمي باشد هاي رايگان دوري كنيد.

آيا فقط اين نام مجاز نمي باشد مي‌تواند مكان من را تغيير دهد؟

چندين روش ديگر براي تغيير آدرس IP و در نتيجه مخفي كردن مكان شما وجود دارد.

 

استفاده از سرويس پروكسي: معمولاً تقريباً مانند اين نام مجاز نمي باشد كار مي‌كند. پروكسي به عنوان يك واسطه عمل مي‌كند كه براي شما به وب سايت متصل مي‌شود و آدرس پروكسي را براي شما ارسال مي‌كند. مهم‌ترين تفاوت اين است كه برخلاف اين نام مجاز نمي باشد، پروكسي اتصال شما را رمزگذاري نمي‌كند. طبق تعريف، يك پروكسي بايد آدرس IP شما را تغيير دهد و بس. سرويس‌هاي اين نام مجاز نمي باشد معمولاً ويژگي‌هاي بيشتري را ارائه مي‌دهند.

استفاده از Tor (روتر پياز): با ارسال ارتباطات شما از طريق تعدادي از گره‌ها در سراسر جهان كار مي‌كند. هر گره فقط گره قبل و قبل از آن را مي‌شناسد، بنابراين يافتن اتصال اصلي به شما دشوار است. همچنين معمولاً تأثير منفي شديدي روي سرعت شما در اينترنت مي‌گذارد، زيرا شبكه Tor معمولاً حداقل از طريق سه گره شما را مي‌فرستد.

در حالي كه پروكسي و Tor گزينه‌هاي اين نام مجاز نمي باشد IP changer هستند، اما به صورت ويژگي‌هاي اين نام مجاز نمي باشد نيز در دسترس هستند. به عنوان مثال، پارت وي پيان داراي پسوندهاي پراكسي براي Chrome و Firefox است. برخلاف اكثر سرويس‌هاي پروكسي، آن‌ها داده‌هاي مرور شما را نيز رمزگذاري مي‌كنند. و هميشه مي‌توانيد از ويژگي OnVon On اين نام مجاز نمي باشد PARTاين نام مجاز نمي باشد براي اتصال به شبكه Tor استفاده كنيد. بنابراين فقط با استفاده از اين نام مجاز نمي باشد مي‌توانيد بهترين‌ها را از همه جهان داشته باشيد.

 

نحوه تغيير آدرس IP خود با اين نام مجاز نمي باشد

هنگامي كه از اين نام مجاز نمي باشد براي تغيير مكان خود استفاده مي‌كنيد، در اين مرحله IP خود را نيز تغيير مي‌دهيد. در اينجا مراحلي وجود دارد كه براي تغيير IP خود بايد انجام دهيد:

 

اشتراك اين نام مجاز نمي باشد دريافت كنيد. در اينجا مي‌توانيد برنامه‌هاي اشتراك پارت وي پيان را پيدا كنيد.

 

وام طلا را از ما دريافت كنيد

وام طلا را از ما دريافت كنيد

دوره بازپرداخت:

* دوره بازپرداخت وام از يك تا 15 ماه است بسته به تعداد اقساط پرداخت شده توسط متقاضي، دوره بازپرداخت وام ممكن است تمديد شود.

 

سود بازپرداخت وام را محاسبه كنيد:

* نرخ سود تجهيزات طلا 1.5 درصد بدون هيچ گونه كارمزد و يك درصد براي نگهداري و نگهداري طلا در گاوصندوق بانك است كه در مجموع 2.5 درصد محاسبه مي‌شود.

https://www.athleticsnation.com/users/tala2021/

اسناد مورد نياز براي يافتن وام طلا  فوري:

اسناد لازم براي يافتن وام فوري با سپرده طلا به شرح زير است:

 

- اصل كارت ملي متقاضي و نسخه آن -

 

"با طلاهاي خود براي گرفتن وام".

 

مدت زمان دريافت وام طلا:

پس از مراجعه به دفتر طلاي ما، پس از بررسي طلاي خود، حداكثر ظرف مدت نيم ساعت مبلغ وام درخواستي به حساب شما واريز مي‌شود.

 

متقاضي وام طلا در صندوق امانات بانكي:

به طرز قابل توجهي براي همه متقاضيان گران قيمت، تمام طلاي تضمين شده در حضور شما جارو برقي مي‌شود و سپس براي امنيت شما تا آنجا كه ممكن است در صندوق بانك ذخيره مي‌شود.

 

اقساط معوق:

 

در زمان دريافت وام، قرارداد وام با بازپرداخت طلا با متقاضي منعقد مي‌شود. نرخ وام مطابق با پرداخت بدهي متقاضي تنظيم مي‌شود.

 

تفاوت وام طلاي بانك رسالت و ما:

در سال 1998، بانك رسالت در ازاي وام 20 ميليون يورويي براي تأمين وام، طلاي متقاضي را به عنوان وثيقه پذيرفت، اما در سال 1999 قوانين بانك رسالت تغيير كرد و هيچ يك از شعب اين بانك وام‌هاي تضمين شده با طلا را قبول نكردند. اما در دفاتر طلاي ما، تا زماني كه طلاي متقاضي را به عنوان ضمانت وام قبول كنيد، مبلغ وام با توجه به ارزش طلاي شما افزايش مي‌يابد. و مدت بازپرداخت وام طلا يا سكه محدوديتي ندارد.

https://canvas.mooc.upc.edu/eportfolios/2878/Home/____

نوع طلاي واجد شرايط براي وام:

طلاي تضميني مي‌تواند شامل مصنوعات مختلف طلا، جواهرات و انواع سكه‌هاي طلا بانكي و غير بانكي باشد.

 

تحويل طلا متقاضي وام:

در صورت پرداخت هرگونه اقساط به ميزان اين قسمت از ضمانت نامه متقاضي، طلا به وي بازگردانده مي‌شود.

 

 لازم به ذكر است كه هنگام انعقاد قرارداد وام طلا، طلاي اصلي و كارت ملي وام گيرنده مورد نياز است.

اثرات زعفران بر درمان بيماري‌هاي تنفسي

اثرات زعفران بر درمان بيماري‌هاي تنفسي

 

 

از آنجايي كه گياهان دارويي اثرات و عوارض جانبي كمتري نسبت به داروهاي شيميايي دارند، امروزه استفاده از آن‌ها در طول روند درمان انواع بيماري‌ها مورد توجه بيشتري قرار گرفته است. زعفران به عنوان يكي از گياهان دارويي جايگاه ويژه‌اي در كشورهاي مختلف بخصوص ايران پيدا كرده است. كلاله زعفران از گياهي با نام علمي crocus sativus گرفته مي‌شود كه از خانواده زنبقيان به شمار مي‌رود. علاوه بر استفاده از زعفران به عنوان چاشني و طعم‌دهنده انواع غذاها و نوشيدني‌هاي مختلف، اين گياه از ديرباز تاكنون به عنوان دارو در درمان بيماري‌ها و اختلالات متعددي استفاده مي‌شده است. از جمله اين اختلالات مي‌توان به مواردي همچون سرفه، آسم، برونشيت، اختلالات معده، افسردگي، آلزايمر، نفخ، اختلالات قاعدگي و حتي سرطان اشاره نمود.

براي اطمينان در خريدي بدون واسطه و با قيمت مناسب به صفحه خريد زعفران بهرامن مراجعه كنيد. قيمت زعفران بهرامن در مقايسه با كيفيت اين محصول عامل رقابتي در فروش اين ادويه گرانبهاست.

 

 

آسم يك بيماري تنفسي است كه به صورت التهاب در مجاري تنفسي نمايان مي‌شود. اين التهاب در برخي افراد باعث بروز حملات متعدد تنفسي، تنگي نفس، خس خس و گرفتگي سينه و سرفه‌هاي مداوم بخصوص اوايل روز و نيمه‌هاي شب مي‌شود. اين بيماري منجر به افزايش راديكال‌هاي آزاد در بدن شده و نهايتا تنفس را در فرد مبتلا دچار مشكل مي‌نمايد. پژوهش‌هاي اخير نشان داده‌‍اند افزايش مصرف مواد حاوي آنتي اكسيدان در كاهش اثرات ناشي از بيماري آسم بسيار موثر است. كلاله زعفران به عنوان يكي از مواد غذايي شناخته شده داراي عناصر بسيار زيادي است. مطالعات متعددي در رابطه با تشخيص تركيبات متعدد زعفران انجام شده و تاكنون حدود 150 تركيب فعال در زعفران شناسايي شده كه مهمترين آن‌ها كروسين، پيكروكروسين و سافرانال است؛ زعفران سرشار از آنتي‌اكسيدان و ريبوفالوين نيز مي‌باشد. در طب سنتي كشورهاي مختلف از جمله يونان، ايران و ... از زعفران به عنوان يك داروي آرام‌بخش و مسكن استفاده مي‌شده است. از خواص ديگر زعفران مي‌توان به ضد اسپاسم و گرفتگي، ضد افسردگي، ضد تورم و التهاب و تسكين‌دهنده سرفه در آسم و سياه سرفه و به طور كلي درمان بيماري‌هاي ريوي اشاره نمود. در پژوهش ديگري ثابت شده است كه زعفران و سافرانال موجود در آن اثرات ضد سرفه داشته و در درمان گلو درد، سر درد و ... به صورت مسكن عمل مي‌نمايد و منجر به افزايش اكسيژن‌رساني به بافت‌هاي متعدد بدن مي‌شود.

 

به طور كلي مي‌توان نتيجه گرفت زعفران به اين دليل كه حاوي آنتي اكسيدان زيادي مي‌باشد، در كاهش اثرات ناشي از بيماري‌هاي تنفسي گوناگون و كاهش سرفه به شكل موثري عمل مي‌نمايد.

 

منبع : نامه نيوز

اپليكيشن هاي برتر موبايل در اطلاع رساني حوزه حمل ونقل

اپليكيشن هاي برتر موبايل در اطلاع رساني حوزه حمل ونقل

p2q8_z2.jpg

http:با استفاده‌ي روزافزون از گوشي‌هاي هوشمند امروزه مي‌توان به‌طورجدي بر روي اطلاع‌رساني از طريق نرم‌افزارهاي موبايل برنامه‌ريزي نمود زيرا اپليكيشن ها روز به روز روند سال هاي آتي را بيشتر مورد تاثير قرار خواهند داد. دسترسي اين گوشي‌ها به GPS مي‌تواند به‌صورت مؤثر بر اطلاع‌رساني موقعيت‌هاي شهري ايفاي نقش كند. الگو برداري از نمونه اپليكيشن هاي كشورهاي موفق در اين حوزه و اجرا و بومي سازي آن در كشورمان مي¬تواند تأثير بسيار زيادي در تسهيل حمل و نقل و كاهش هزينه هاي زماني و رواني براي مردم كشورمان داشته باشد.

نمونه نرم‌افزارهاي زير براي تسهيل در رفت آمد مورد استفاده قرار مي‌گيرند:

  • Embark: اين نرم‌افزار جهت استفاده‌ بهينه از مترو طراحي ‌شده است. با كمك سيستم GPS گوشي، مسافر هر كجا كه باشد، او را به نزديك‌ترين ايستگاه مترو راهنمايي مي‌كند. پس‌ از آن با توجه به مقصدي كه براي آن تعيين شده بهترين مسير را مشخص مي‌كند. همچنين اطلاعاتي راجع به زمان انتظار، تعداد ايستگاه‌هاي پيش رو و زمان تقريبي رسيدن به مقصد در اختيار قرار مي‌دهد. اين نرم‌افزار رايگان بوده و اطلاعات مربوط به 11 شهر آمريكا ازجمله نيويورك را در دسترس دارد.



 

  • HopStop: اين نرم‌افزار شامل اطلاعات موردنياز براي حمل‌ونقل در 100 شهر آمريكا است. اين نرم‌افزار كه از قابليت GPS گوشي‌هاي هوشمند بهره مي‌برد، توانايي راهنمايي مسافر آن‌ هم از طريق تاكسي و مترو و اتوبوس را دارد و علاوه بر اين مي‌تواند مسافران پياده را راهنمايي نمايد. اين نرم‌افزار همچنين داراي اطلاعات مربوط به محل‌هاي اقامت، رستوران‌ها، پاركينگ‌ها، پمپ‌بنزين‌ها و ... نيز است.
  • شهرنت شبكه اجتماعي خريد و فروش كالا و خدمات. شهرنت فروشگاهي به وسعت شهر شماست. در اپليكيشن شهرنت شما مي توانيد با توليد محتوا و به ازاي لايك و كامنت هاي دريافتي خود درآمد مستقيم ريالي داشته باشيد.
  •  



 

  • MotionX GPS Drive HD: اين نرم‌افزار ارزان ‌قيمت را مي‌توان جايگزين GPS گران قيمت خودروها كرد. اين نرم‌افزار روي گوشي‌هاي هوشمند داراي GPS نصب مي‌شود و همانند سيستم خودرو مي‌تواند از مسيريابي ماهواره استفاده نموده و به كمك سيستم سخنگوي خود شما را در حين مسير راهنمايي كند.



 

  • TaxiMagic: اين نرم‌افزار با هشتاد و پنج ايستگاه تاكسي در 45 شهر آمريكا در ارتباط است. به كمك اين نرم‌افزار مي‌توان برنامه‌ سفر با تاكسي را از قبل هماهنگ نموده و حتي هزينه‌ آن را نيز پرداخت كرد. با استفاده از اين نرم‌افزار ديگر نياز نيست زمان طولاني در انتظار تاكسي تلف شود.



 

  • Waze: اين يك نرم‌افزار حمل‌ونقل است كه در زمان و هزينه صرفه‌جويي مي‌كند. اين نرم‌افزار كه از اطلاعات GPS بهره مي‌برد محل حضور شما در نقشه را پيوسته به‌روز مي‌كند و شامل اطلاعات ترافيك و راه‌بندان نيز مي‌باشد.

 

شهرنت شبكه اجتماعي خريد و فروش كالا و خدمات. شهرنت فروشگاهي به وسعت شهر شماست. در اپليكيشن شهرنت شما مي توانيد با توليد محتوا و به ازاي لايك و كامنت هاي دريافتي خود درآمد مستقيم ريالي داشته باشيد.

دانلود فيلم ابد و يك روز ????

دانلود فيلم ابد و يك روز ????

hcdd_z12.jpg

فيلم ابد و يك روز داستان خانواده اي است كه درگير مشكلات همچون اعتياد، تهي دستي، بيكاري و، از روابط عاطفي ميان اعضاي خانواده شكننده است. و سميه دختر خانواده به دنبال رهايي از اين مشكلات است .داستان هايي كه دحول محور خواستگاري از سميه شكل مي گيرد اتفاقاتي در خانواده رقم مي زند كه ….

اطلاعات تكميلي فيلم ابد و يك روز ???? :

كارگردان : Saeed Roustayi

نويسنده ها : Saeed Roustayi

بازيگران : Payman Maadi, Navid Mohammadzadeh, Parinaz Izadyar

كشور : Iran

زبان : Persian

تاريخ انتشار : ?? March 2016 (Iran)

شناخته شده به اسم : Life and a Day

لوكيشن فيلمبرداري : Tehran, Iran

فيلم ابد و يك روز به كارگرداني سعيد روستايي در سال ???? ساخته شده است. اين فيلم محصول كشور ايران و در ژانر خانوادگي و اجتماعي مي‌باشد. در اين فيلم پيمان معادي، نويد محمدزاده، پريناز ايزديار، شبنم مقدمي، ريما رامين فر، مهدي قرباني، معصومه رحماني , شيرين يزدان بخش به هنرمندي پرداخته‌اند.

http://upnod.tv