مزاياي استفاده از حفاظ پنجره آكاردئوني فلزي ( آهني

مزاياي استفاده از حفاظ پنجره آكاردئوني فلزي ( آهني )

اين نوع حفاظ ها در واقع از جمله نوع ها كاملا مناسب براي حفظ امنيت به شمار مي آيند. استفاده از اين نوع حفاظ ها مزاياي بسياري دارد كه از جمله آنها ميتوان به اشغال فضاي كم و برقراري امنيت اشاره كرد. حفاظ پنجره آكاردئوني فلزي ( آهني ) هم مانند حفاظ آكاردئوني درب داراي نوع ها مختلفي است كه با دست و به صورت ريلي باز و بسته مي شوند. شما ميتوانيد هنگامي كه ميخواهيد از اين درب ها استفاده كنيد، آن ها را به صورت ريلي باز و بسته كنيد. البته بايد بدانيد كه حفاظ پنجره آكاردئوني فلزي ( آهني ) نسبت به حفاظ آكاردئوني درب وزن كمتري دارد و بسيار سبك است و به همين دليل هم حين باز و بسته شدن شما اذيت نخواهيد شد.

استفاده از حفاظ پنجره آكاردئوني فلزي ( آهني ) در ساختمان

بدون شك زماني كه شما هم به دنبال ساخت و ساز يك ساختمان هستيد، نكته اي كه براي شما مهم است اين است كه امنيت ساختمان شما تا حد زيادي برآورده شود. معمولا نوع ها حفاظ پنجره آكاردئوني فلزي ( آهني ) در خارج از ساختمان نصب مي شود.

هرآنچه بايد از حفاظ پنجره ساختمان و شركت ها آهني بدانيد!

همانطور كه ميدانيد، درب و پنجره ساختمان براي ورود نور خورشيد و همچنين هواي تازه به داخل خانه ساخته مي شوند. شما هم به طور قطع دوست نداريد كه در يك خانه تاريك و بدون هيچ پنجره اي زندگي كنيد. مشكل اينجاست كه اين نوع پنجره ها اما به سارقين اجازه مي دهند كه راهي به داخل ساختمان شما پيدا كنند. اگر شما هم ميخواهيد با خيالي آسوده در خانه خود زندگي كنيد، استفاده از حفاظ پنجره آهني براي شما ضروري است. به خصوص در پنجره هايي كه در طبقه اول وجود دارند شما بايد از قفل و حفاظ هاي بسياري استفاده كنيد. در اين بينف حفاظ پنجره ساختمان و شركت ها يكي از مهم ترين نكاتي است كه بايد به آن دقت كنيد.

حفاظ پنجره ساختمان و شركت ها و نكاتي كه بايد بدانيد!

شايد به طور حتم نصب حفاظ پنجره و همچنين نرده براي بالكن از جمله مهمترين بخش هاي حفظ امنيت است. شما بايد براي استفاده از اين حفاظ ها بهترين نوع آن ها را خريداري كنيد. البته نكته اي كه بايد در زمينه انتخاب حفاظ پنجره بدانيد اين است كه اين نوع حفاظ ها براي نماي خارجي اهميت بسيار زيادي دارند و بسيار مهم هستند. در واقع كيفيت و زيبايي دو نكته بسيار مهم در انتخاب اين نوع حفاظ هاست. حفاظ پنجره ساختمان و شركت ها هم نكته اي است كه بايد پيش از خريد حفاظ آن را بدانيد.

عوامل مؤثر بر برگزيدن گونه حفاظ روي ديوار حياط و ساختمان

انتخاب حفاظ روي ديوار حياط و ساختمان در واقع شامل نكات بسياري مي شود. زماني كه شما ميخواهيد يك حفاظ را انتخاب كنيد بايد بدانيد كه در واقع بايد پول بسياري خرج كنيد تا بتوانيد امنيت را لغايت مرز زيادي برآورده كنيد. هرچقدر هم كه شما هزينه هاي بيشتري را براي حفاظ در نظر بگيريد انتخاب شما نيز متنوع تر خواهد شد. البته بايد بدانيد كه هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين تقسيم شما را با عوامل كارساز در گزينش نوع حفاظ روي ديوار حياط و ساختمان آشنا كنيم.

كاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت حفاظ روي ديوار حياط و ساختمان را حفظ كنيد. بايد در اين مقوله انتخاب هاي خود را به دقت بررسي كنيد. بلندي و در ضمن پيچيدگي هايي كه در اين بخش وجود دارد به شما اجازه خواهد كه كار خريد و فروش حفاظ روي ديوار حياط و ساختمان را به آساني اتمام دهيد. اگر شما حتي در يك محل امن هم در ميان شهر زندگي كنيد دست شما باز است كه حفاظ هاي ساده اي مشابه حفاظ هاي سرنيزه اي استفاده كنيد.

اگر شما در بيرون از شهر حيات مي كنيد، حفاظ روي ديوار حياط و ساختمان مي تواند دربرگيرنده شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما حتي مي توانيد از حفاظ هاي سنگين نيز استفاده كنيد.

حفاظ روي ديوار حياط و ساختمان بسته به چه عواملي است؟

در واقع زماني كه شما ميخواهيد حفاظ روي ديوار حياط و ساختمان را خريداري كنيد مشابه دسته هاي ساير بايد به سليقه مالك اين است كه بايد به آن دقت كنيد و در واقع حفاظ هاي ديواري براي زيباتر كردن ساختمان باره استفاده قرار مي گيرند بعد بايد به ويژگي هاي گوناگون آن دقت كنيد.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري آفتاب

 

 

https://www.evernote.com/shard/s649/sh/005840af-7ba1-4e8f-789f-d16f443f655f/84bdc674e40c47ceefcc5b4cdc47cf78

https://www.merchantcircle.com/blogs/seo-ace-india1-new-york-ny/2021/8/-/2071028

https://infosite.siterubix.com/%d8%ad%d9%81%d8%a7%d8%b8-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d8%a2%d9%87%d9%86%db%8c-%d9%85%d8%af%d8%b1%d9%86-%d9%81%d8%b1%d9%81%d9%88%d8%b1%da%98%d9%87-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

http://mehfeel.net/mehfeel/blogs/post/256790

http://recampus.ning.com/profiles/blogs/6556033:BlogPost:9535765

https://www.dailystrength.org/journals/hfz-pnjrh-ahny-mdrn-frfwrjh-chyst

https://diigo.com/0lknba

https://sites.google.com/view/hged/home

https://www.bloglovin.com/@muhammadzaid28/9320723

 

 

دليل صدا دادن آسانسور شما چيست؟

همان طور كه مي دانيد؛ كار  كردن اغلب وسايل مكانيكي مثل آسانسور، با لرزش و يا توليد صدا همراه است و در نتيجه گاهي اوقات اين صداها باعث آزار و اذيت كردن افراد مي شود. صدا دادن آسانسور؛ در بعضي مواقع امكان دارد بسيار خطرناك باشد و به افراد هشدار دهد. از اين رو قبل از هر چيزي بايد به دنبال دليل صدا باشيد و سعي كنيد اگر ايرادي داشت؛ آن را بر طرف كنيد. در ادامه اين مقاله بلاگ با كمك آسانسور مانا بيشتر با دليل صدا دادن آسانسور آشنا مي شويد.

نازك بودن اندازه ديوار

امروزه به علل مختلفي در صنعت ساختمان سازي؛ ضخامت ديوارها را كمتر از حد معمول درست مي كنند و همين باعث صدا دادن آسانسور مي شود. از اين رو مي توان گفت كه جاي نگراني وجود ندارد و نيازي به تعمير آسانسور نيست.

آلوده بودن كفشك  هاي آسانسور  https://asansormana.com/

كفشك آسانسور وسيله  اي  است كه باعث مي شود كادر وزنه بر روي ريل و كابين آسانسور راحت تر حركت كنند. به همين دليل مي توان گفت كه كفشك در حركت آسانسور نقش بسيار مهمي را ايفا مي كند و اگر كثيف باشد؛ باعث صدا دادن آسانسور مي شود. پس از اين كه مطمئن شديد صداي آزار دهنده از كفشك است؛ بايد براي تميز كردن آن ها اقدامات لازم را انجام دهيد تا آسانسور روان  تر حركت كند و ديگر صدايي ايجاد نشود.

هنگام سرعت گرفتن آسانسور

گاهي اوقات بر اثر سرعت گرفتن؛ صداهايي از آسانسور بلند مي شود اما قبل از پيگيري براي تعمير آسانسور بايد درباره مدل سرعت گيري آن اطلاعات و آگاهي هاي لازم را به دست آوريد. در اين مورد هم امكان دارد صدا به دليل عدم تنظيم ترمز باشد كه اين صدا بيشتر در حين ايستادن آسانسور رخ مي دهد.

خشك شدن ريل هاي آسانسور

ريل  آسانسور براي هدايت كابين  آسانسور و كادر وزنه در چاه آسانسور نصب مي شود. اين ريل علاوه بر هدايت كابين آسانسور و كادر وزنه؛ وظيفه دارد تعادل را بين اجزا ايجاد كند و باعث پيشگيري از هر گونه لرزش و صدا دادن آسانسور شود. ريل آسانسور براي اين كه بتواند به نرمي و به صورت روان در چاه آسانسور حركت كند؛ نياز به روغن كاري دارد و بايد هر چند وقت يك بار آن را انجام دهيد.

تعميركاري كه هر ماه براي بازرسي از آسانسور شما مي  آيد؛ بايد هر دفعه از پر بودن روغن دان  ها اطمينان لازم را حاصل نمايند. زيرا اگر آسانسور شما به  طور مرتب و به صورت ماهيانه سرويس نشود؛ خرابي در آن به وجود مي آيد و در نتيجه باعث زياد شدن صدا و تعمير آسانسور خواهد شد.

به گفته كارشناسان بهترين مركز تعمير آسانسور اگر هيچ كدام از علل بالا باعث كم شدن صدا در آسانسور تان نشده است؛ بايد با به  كارگيري كف گردها، الكترو موتورهاي كم صدا، درام ترمز، بالانس خوب روتور، بالانس ديناميكي كوپلينگ، و… مشكل صداي آن را برطرف كنيد. معمولا بيشتر صدا  هاي ايجاد شده از آسانسور را مي  توان با سرويس كردن از  بين برد و اگر به طور مرتب مورد بررسي قرار بگيرند، كمتر با بعضي مشكلات و صدا دادن آسانسور روبروآ خواهند شد.

علل از كار افتادن آسانسور

سيستم آسانسور يك سيستم الكتريكي مكانيكي است كه از قطعات ريز و درشت بسياري تشكيل شده است. اختلال در هر يك از بخش هاي حياتي آسانسور مثل موتور آسانسور يا تابلو فرمان آسانسور منجر به از كار افتادن آسانسور و از دسترس خارج شدن سرويس دهي آن مي شود. اين اختلال ها ممكن از در بخش الكتريكي آسانسور يا در بخش هاي مكانيكي آن رخ دهد. گاهي عوامل از كار افتادن آسانسور از داخل خود سيستم آسانسور است و گاهي امكان دارد عوامل بيروني همچون قطع شدن برق باعث از كار افتادن آسانسور شود. در اين صفحه شركت آسانسور مانا قصد دارد مروري بر مهم ترين علل از كار افتادن آسانسور بيندازد و حوادث احتمالي از كار افتادن آسانسور را بررسي كند. پس تا انتها با آسانسور مانا  https://asansormana.com/   همراه باشيد.

هوش مصنوعي در دوربين مداربسته

هوش مصنوعي در دوربين مداربسته

 

لزوم مديريت داده هاي تصويري در سيستم هاي مداربسته از جمله مسائل مهم در صنعت حفاظتي و نظارت تصويري است. به همين منظور اين صنايع همواره در تلاش براي گسترش دستگاه ها يا سيستم ذخيره سازي از طريق توسعه نرم افزارها، توليد محصولات ابداعي و جديد و ...هستند.
در سالهاي اخير تكنولوژي آنچنان به سرعت گسترش يافته به طوري كه پيشرفت هايي كه در 40 سال اخير صورت گرفته قابل مقايسه با چند صده گذشته نيست. يكي از مسائل پيشرو در فناوري هاي جديد استفاده از هوش مصنوعي در محصولات الكترونيكي است كه دوربين هاي مداربسته نيز از اين قاعده مستثني نيستند. در اين مقاله قصد داريم درباره كاربرد هوش مصنوعي در محصولات بپردازيم.

پشتيباني هايك ويژن  hikvision 

نارسايي هاي موجود در الگوريتم هاي هوشمند قديمي

مسئله اي كه در اينجا مطرح است برآورد تقاضاي مشتري است كه روز بروز ابعاد گسترده تري پيدا مي كند. در گذشته در سيستم هاي مداربسته قابليت هايي به شكل امروزي وجود نداشت اما رفته رفته با آمدن فناوري هاي جديدتر اين مسئله نيز برطرف شده به طوري كه هم اكنون شاهد طيف وسيعي از قابليت هاي پردازش تصويري اعم از جستجوي سوژه در تصاوير، تعقيب و رديابي هوشمند و ... هستيم.
اما موضوعي كه در حال حاضر مطرح است بسيار فراتر از قابليت هاي تصويري مذكور است. و با اينكه سيستم هاي نظارت تصويري هوشمند سال هاست كه در دسترس بوده و مورد استفاده قرار مي گيرند، اما، هنوز نتايج حاصل از آنها در حد ايده آل نيست.
يكي از شركت هاي پيشرو در زمينه ادغام هوش مصنووعي با سيستم هاي مداربسته، شركت هايك ويژن است كه نام فناوري ابداعي خود را Deep learning گذاشته است. در اين فناوري سعي شده است با بكارگيري هوش مصنوعي در محصولات بسياري از نارسايي هاي سيستم هاي هوشمند قديمي در تجزيه و تحليل داده ها برطرف گردد.

پكيج دوربين مداربسته 
از دلايل عمده افزايش محبوبيت Deep Learning در سال هاي اخير مي توان به موارد زير اشاره نمود:

  • توانايي پردازش داده ها در مقياس زياد
  • قدرت محاسباتي فوق العاده
  • ساختار شبكه اي


فرآيند تشخيص چهره در دوربين مداربسته يكي از قابليت هاي مهم و كارآمد است كه داراي الگوريتم هاي مختلف و پيچيده اي است. اين فرآيند داراي دو مرحله كليدي است:

  • ارزيابي سوژه و بدست آوردن اطلاعات لازم از آن
  • دسته بندي اطلاعات به دست آمده

 

ارزيابي سوژه و بدست آوردن اطلاعات لازم از آن

درجه دقت در اين مرحله فاكتور بسيار مهمي است كه مستقيما بر روي دقت الگوريتم تاثير مي گذارد. بيشتر كارهاي پردازشي و محاسباتي مربوط به اين بخش است. در دوربين هاي هوشمند قديمي طراحي الگوريتم ها توسط متخصصين نرم افزار انجام مي شد كه اساسا بر اساس شاخصه هاي ذهني بود. به همين دليل تعريف بسياري از ويژگي هاي انتزاعي به طرزي كه براي انسان قابل درك باشد بسيار سخت بود و ناچارا از بين مي رفت. در اين دسته از دوربين ها با قابليت تشخيص چهره بسياري از فاكتورهاي محيطي اعم از مكان نصب دوربين، زاويه ديد، ميزان نور در محيط بر روي كارايي اين قابليت تاثير گذار هستند كه اين يك نكته منفي در آن محسوب مي گردد. در الگوريتم هايي كه بر اساس هوش مصنوعي طراحي شده اند اما سعي شده تا به نكات ظريف و جزئي دقت شود. نصب دوربين مداربسته

دسته بندي اطلاعات به دست آمده

سوژه هاي مختلف اعم از وسايل نقليه، اشيا مختلف، افراد، حيوانات و ... داراي ويژگي هاي ظاهري مختلفي هستند و تشخيص هر كدام بر اساس الگوريتم هاي تعريف شده متفاوتي است. از آنجايي كه ويژگي هاي ظاهري يك وسيله نقليه پيچيدگي خاصي نداشته و نهايتا شامل شاخصه هايي نظير نوع آرم، ابعاد، رنگ و ...است، دوربين هاي هوشمند قديمي در تشخيص اشيا و وسايل نقليه بسيار موفق عمل مي كردند.
اما در مورد كاراكترهاي ظاهري انسان به دليل آنكه اغلب به دليل تنوع بالا و پيچيدگي زياد دچار خطا مي شدند. و بازده خوبي ندارند به همين دليل افزايش درك عمقي بواسطه طراحي الگوريتم هاي پيچيده تر در هوش مصنوعي به شدت لازمه كاركرد بهتر قابليت تشخيص چهره در دوربين هاي مداربسته است.

آشنايي با مزاياي DEEP Learning و مقايسه الگوريتم هاي آن

تكنولوژي هوش مصنوعي در هايك ويژن كه آن را با نام Deep learning مي شناسيم بر اساس پارامتر ها و الگوريتم هايي براي تشخيص المان هاي ظاهري پيچيده طراحي شده است. اين بدين معني است كه طراحي ها ديگر توسط افراد انجام نشده و مي توان آن را بر عهده ماشين ها گذاشت.
نكته جالب توجه اينكه طراحي اين تكنولوژي بر اساس عملكرد سيستم عصبي مغز انسان انجام شده و همانطور كه مغز توانايي يادگيري موضوعات و دسته بندي آنها را در لايه و سطوح مختلف خود دارد Deep learning نيز مي تواند كاراكترهاي متنوع را درك و دسته بندي كرده و اقدام لازم را در مورد آنها انجام دهد. كارايي اين سيستم در جايي بارز و مشخص مي گردد كه مي تواند اطلاعات اضافي و كم اهميت را نيز تشخيص داده و در صورت لزوم حذف كند(object abstraction) و يا اينكه اطلاعات جديدي خلق يا بازيابي(recreation) نمايد. در زير به برخي از راهكارهاي مفيد ارائه شده در Deep learning مي پردازيم:

تبديل الگوريتم هاي سطحي به عميق

مدل هاي الگوريتمي در Deep learning برخلاف انواع قديمي تر كه داراي ساختاري دو يا سه لايه بودند داراي صد ها لايه متعدد است. به همين سبب اين سيستم ها قادرند تا حجم وسيعي از اطلاعات را پردازش و دسته بندي كنند. همانطور كه گفتيم مدل Deep learning منشا گرفته از سيستم يادگيري در مغز انسان است و از فرآيند انتزاعي لايه لايه تبعيت مي كند.
هر لايه داراي شاخص و حجم پردازشي متفاوتي است و هر چه شاخص بالاتري داشته باشد مولفه هاي تعريف شده براي آن اختصاصي تر خواهند بود. مثال فرآيند يادگيري در اين غالب بدين گونه است كه يك پيام خارجي به محض دريافت از لايه هاي مختلف عبور كرده و پس از پردازش به صورت يك مفهوم و درك عميق از سوژه مورد نظر براي انسان به صورت قابل دركي نمايش داده خواهد شد.

حركت از الگوريتم هاي مشخص مصنوعي تا شناخت ويژگي ها

در مدل هوش مصنوعي Deep learning هيچگونه دخالت دستي انسان وجود ندارد و تمامي عملكردها به صورت كامپيوتري انجام مي شود. اين مدل قابليت اين را دارد كه حجم بسيار زيادي از اطلاعات را مورد پردازش قرار دهد. طبقه بندي اطلاعات در آن به اين صورت است كه هرچه سوژه مورد نظر داراي جزئيات بيشتري باشد به صورت خيلي دقيق تري براي دستگاه قابل تشخيص خواهد بود. در زير به بخشي از مزاياي اين مدل اشاره شده است:

  • دقت تشخيص بالا در تشخيص سوژه كه مي تواند با قدرت مغز انسان برابري كرده و حتي در مواردي عملكرد بهتري نيز داشته باشد.
  • قابليت تشخيص دقيق سوژه هاي مختلف از يكديگر
  • قابليت تشخيص و دسته بندي هزاران ويژگي از سوژه هاي مختلف

 

كاربردهاي محصولات مبتني بر Deep Learning

به دليل رشد و پيشرفت تكنولوژي هاي صوتي تصويري اهميت ابداع مدل هايي مانند Deep Learning بسيار افزايش مي يابد. با استفاده از اين الگو در قابليت هاي هوشمند مانند تشخيص چهره، تشخيص نفوذ، رديابي و تعقيب سوژه و ... مي توان به طور كامل انتظارات و نياز هاي كاربران را برآورده ساخت. در زير به بسياري از كاربردهاي اين مدل در سيستم هاي نظارت تصويري اشاره شده است:

  • تشخيص چهره
  • شناسايي چهره
  • تشخيص وسيله نقليه مختلف اعم از موتوردار يا بدون موتور (دوچرخه و …)
  • تشخيص آرم تجاري وسيله نقليه
  • تشخيص عابر پياده
  • تشخيص ويژگي هاي بدن انسان
  • تشخيص ويژگي هاي غير طبيعي صورت
  • تجزيه و تحليل رفتاري جمعيت، رديابي چند هدف
  • و

 

 

همه چيز درباره كرونا و آسانسور

به نظر شما كرونا از طريق آسانسور مي تواند انتقال پيدا كند؟ با آسانسور مانا  https://asansormana.com/   همراه باشيد تا اين نكته را بررسي كنيم.

يك پزشك عمومي گفت: بسته به نوع آسانسور، ريسك ابتلا به كرونا از طريق استفاده از آسانسور متفاوت است. طبق تحقيقات، اگر درهاي آسانسور به صورت مداوم باز و بسته شود، ويروس كرونا دو تا چهار دقيقه در فضاي داخل آن باقي مي ماند اما اگر به صورت مداوم بسته باشد، ?? تا ?? دقيقه زمان براي خروج اين ويروس از محيط داخل آسانسور نياز است.

طبق تحقيقات و گزارش آسانسور مانا اگر فرد مبتلا به ويروس كرونا از آسانسوري استفاده كند كه در هاي آن به صورت مداوم بسته باشد، ?? دقيقه زمان براي خروج ويروس كرونا از محيط داخل آسانسور نياز است.

يك پرشك در ادامه به تناقض ايجاد شده از سمت سازمان بهداشت جهاني (WHO) و مركز كنترل و پيشگيري از بيماري ها (CDC) در آمريكا اشاره كرد و گفت: به گفته سازمان بهداشت جهاني، انتقال ويروس از طريق مواد غذايي بسيار كم است اما پس از آن مركز كنترل و پيشگيري از بيماري ها (CDC)، امكان انتقال كرونا از طريق رستوران ها و موادغذايي را بسيار زياد دانست و انتشار اين دو مطلب متناقض از سمت دو مرجع بزرگ علمي، بلاتكليفي براي مردم ايجاد كرد.

او با بيان اينكه تاكنون هيچ شواهدي مبني بر انتقال ويروس كرونا از طريق غذا، ميوه يا سبزيجات گزارش نشده است، افزود: به منظور ضدعفوني ميوه ها و سبزيجات بايد مطابق قبل عمل كرد و قبل از ضدعفوني حتما دستان خود را بشوييم و شست وشو را با آب پاكيزه انجام دهيم.

وي اضافه كرد: طبق گفته سازمان بهداشت جهاني، ويروس كرونا براي زنده ماندن به يك محيط زنده (سلول) نيازمند است و براي مدت طولاني روي سطح نمي تواند زنده بماند، پس نيازي به ضدعفوني موادغذايي بسته بندي شده نيست و فقط كافي است پس از باز كردن بسته بندي، دستان خود را با آب و صابون بشوييم.

وي با بيان اينكه حضور و صرف غذا در رستوران ها به علت پايين آوردن ماسك و عدم رعايت فاصله اجتماعي خطر ابتلا به كرونا را افزايش مي دهد، تصريح كرد: طبق مطالعات مركز كنترل و پيشگيري بيماري ها(CDC)، افراد مبتلا به كرونا دو برابر بيشتر از ديگر افراد، در رستوران ها و كافي شاپ ها حضور داشتند.

اين پزشك عمومي يادآور شد: اگر غذا را از رستوراني كه كليه پروتكل هاي بهداشتي را رعايت مي كند، تهيه كنيم مي توان با خيال آسوده در منزل آن غذا را صرف كرد اما حضور ما در رستوران ها ريسك ابتلا به اين بيماري را چند برابر مي كند.

وقتي درهاي آسانسور بسته باشد، ريز قطره هاي حاوي ويروس، مي تواند نيم ساعت در فضاي داخلي بچرخد اما با گشوده شدن درهاي آسانسور، ظرف چهار دقيقه، اين ريز قطرات ويروسي، محو مي شوند.

عمر ويروس كرونا در آسانسور

بنابر تحقيقات آسانسور مانا   https://asansormana.com/  در وب سايت هاي پزشكي وقتي آسانسور به طور طبيعي مشغول كار و باز و بسته شدن عادي باشد، قطرات حاوي ويروس در صورت سرفه يا بلند صحبت كردن، مي تواند ?? دقيقه در فضا معلق بماند و دوام بياورد.

اين متخصصين اين نتيجه گرفتند كه ماسك مي تواند به شكلي مؤثر و نجات بخش در آسانسور، مانع از ورود ريز قطرات ويروسي به مجاري تنفسي شود و نقص سيستم تهويه هوا را تا حد قابل توجهي جبران كند.

اين بررسي همينطور نشان داد كه خلط مخلوط با آب دهان فرد مبتلا به ويروس، بسته به شدت عفونت، مي تواند حامل ?? هزار تا يك ميليارد عدد ويروس در هر ميلي ليتر باشد.

نتايج مطالعه تصريح مي كند كه حتي بلند صحبت كردن هم مي تواند در دقيقه، صدها هزار ريزقطره را در هوا منتشر كند؛ در حالي كه يك سرفه، مي تواند ميليون ها قطره را پخش كند.

فردي كه بلافاصله بعد از صحبت فرد مبتلا با صداي بلند يا سرفه او هواي داخل آسانسور را تنفس كند، در هر دقيقه هزاران ويروس كوويد-?? را وارد دستگاه تنفسي خود مي كند.

متخصصان توصيه مي كنند؛ در صورت امكان، درهاي آسانسور مدت زمان بيشتري به نسبت زمان هاي معمول، باز گذاشته و حتي از صحبت و سرفه در آسانسور ممانعت شود و ماسك هم به صورت اصولي و كامل، اجزاي لازم چهره را بپوشاند؛ همينطور سيستم تهويه مكانيكي آسانسور هميشه فعال باشد.

 

سايبان موتور دار منصف چه مزايايي دارد

سايبان موتور دار منصف  چه مزايايي دارد

اين روزها به نظر مي رسد زندگي ما مملو از فناوري جديد فوق العاده است و تقريباً همه چيزهايي كه داريم هوشمند يا خودكار است. خوب ، اكنون مي توانيد سايبان خانه خود را نيز به ليست اضافه كنيد. داشتن يك دستگاه با فناوري پيشرفته يك راه عالي براي سايه انداختن خانه در برابر نور خورشيد است ، اما علاوه بر آن مزاياي بسيار ديگري نيز ارائه مي دهد. بنابراين بياييد ببينيم مزاياي سايبان موتوري چيست.

 

راحتي

 

اين ويژگي شماره يك سايبان موتوري است. همه ما به دنبال اين هستيم كه زندگي خود را آسان كنيم و در روزهاي شلوغ خود مقداري وقت صرفه جويي كنيم. وقتي سايبان شما با فشار يك دكمه به راحتي كنترل مي شود ، مي توانيد شرط ببنديد كه بسيار ساده تر از سبك هاي دستي قديمي است. افزايش حياط در فضاي باز تقريباً به سختي با سايبان هاي متحرك ازhttps://sayehban.co/   سايبان برقي منصف دشوار نيست.

عمر بيشتر پارچه

 

https://www.dailystrength.org/journals/sybn-brqy

 

هنگامي كه پارچه در معرض افزايش و كاهش تنش در طول زمان قرار مي گيرد ، ناگزير خراب مي شود. استرس ناشي از مكانيك هاي قديمي باعث شد پارچه زودتر پاره شود. امروزه با سيستم هاي موتوري ، سطح تنش هميشه در نقطه مناسب است ، و هرگز براي پارچه زياد قابل حمل نيست. اين ظاهر و طول عمر سايبان را بهبود مي بخشد.

 

ذخيره انرژي

 

صرفه جويي طولاني مدت در مصرف اين قطعات از نظر علمي اثبات شده است. تابش خورشيدي كه از پنجره هاي شيشه اي يك خانه مي آيد مي تواند باعث شود كه AC شما 20 درصد بيشتر كار كند. با محافظت كامل از سايبان موتوري خود ، مي توانيد تمام اين هزينه ها را به مرور كاهش دهيد.

 

تهيه سايبان موتور دار  از سايبان برقي منصف  مزاياي زيادي دارد. نه تنها ظاهر فوق العاده اي دارد ، بلكه بسيار راحت است ، در هزينه شما صرفه جويي مي شود و مدت زمان بيشتري طول مي كشد. بنابراين اكنون مي توانيد همسايگان خود را با لوازم جانبي فوق العاده تحت تأثير قرار دهيد و از مزاياي سايبان هاي با كيفيت محلي كه از https://sayehban.co/  تهيه شده است ، استفاده كنيد.

منبع : 

http://mehfeel.net/mehfeel/blogs/post/253204

 

http://recampus.ning.com/profiles/blogs/6556033:BlogPost:9476477

 

http://loveiswhoweare.com/2020/photo-by-monica-castaloni

https://www.duquesnelight.com/company/about/careers/recruiting-events/youngstown-state-university

http://sehcf.org/website-launched/#page-215

https://www.qatarliving.com/events/konkan-toastmasters-open-house?page=2#comment-7811417

http://www.sprasia.com/channel/sudousan/20090129144610.html

http://ao.23video.com/photo/61838635/633xoraselectra

http://prestashop2.altervista.org/it/smartblog/4_share_the_love_for_prestashop_1_6.html

 

 

 

معرفي كليد و پريز اهرمي محصول جديد ايران الكتريك

معرفي كليد و پريز اهرمي محصول جديد ايران الكتريك

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2020/12/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%87%D8%B1%D9%85%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%B3-%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C.jpg

كليد هاي اهرمي با ظاهري خاص جديدترين مدل كليد پريز ميباشد و شايد يادآور كليد و پريز هاي قديمي باشد.

كليد اهرمي ايران الكتريك را هم ميتوان با قاب هاي كلاسيك و هم با قاب هاي مدرن استفاده كرد بنابراين احتمالا بتوان اين دسته از كليد پريز ها را به عنوان محصولي مدرن و لوكس و لاكچري نام برد از اين نوع از كليد ها ميتوان در سري مكانيزم برليان استفاده كرد همچنين از قاب هاي دور سري لوكس با طرح فلورا – پارما – آركا و قاب دور مدرن ارس متال طلايي و ارس متال سيلور مونتاژ كرد. حتي ميتوان با مدل برليان از جمله برليان بژ و برليان سفيد هم ست كرد هرچند نميتوان از آن به عنوان كليد پريز ارزان ياد كرد. كليد اهرمي با ساختاري متفاوت از سري محصولات به روز دنيا ميباشد. اين محصول به زودي در فروشگاه اينترنتي ايران الكتريك قرار خواهد گرفت

 

آموزش طراحي لباس

آموزش طراحي لباس

 

اگر مي خواهيد در حرفه طراحي لباس كار كنيد اما فكر مي كنيد مهارت يا استعداد كافي نداريد ، ما اينجا هستيم تا به شما بگوييم "مي توانيد"

توجه داشته باشيد كه نبايد مستقيماً از ساير طراحان كپي كنيد ، مخصوصاً اگر قصد فروش آثار خود را داريد. اما روي جزئياتي كه دوست داريد تمركز كنيد و آنها را در طراحي خود بگنجانيد. اين مي تواند شكل يقه ، تنه ، جليقه دامن يا هر چيزي باشد كه توجه شما را جلب مي كند.

لباس هاي قديمي يكي از جذاب ترين طرح هاي لباس را دارند. از آستين ها و يقه ها يا شكل دامن آنها مي توان به عنوان الهام بخش طراحي آنها استفاده كرد. لباس هاي قومي نيز جذابيت هاي زيادي دارد و به راحتي با دوخت يا ساير جزئيات تزئيني در يك تاپ يا لباس ساده تركيب مي شود. به عنوان مثال ، لباس زير زنانه يك كت و شلوار دو تكه از دهه 1920 است كه به طراحان انگيزه مي دهد. به گردن پهن و آستين هاي باريك توجه كنيد. به خصوص چين هاي سمت چپ و كمربند پاييني شكل زيبايي به لباس مي بخشد.

 

اگر لباس هاي خود را از پارچه هاي موجود در فروشگاه هاي پارچه مي خريد و مي دوزيد ، به اين معني است كه قبلاً در مورد سبك ها ، رنگ ها ، پارچه ها و جزئيات مختلف تصميم گرفته ايد. شما هنگام خريد تصميمات مشابهي مي گيريد و سبك هايي را انتخاب مي كنيد كه داراي جزئيات مورد نظر شما باشند. در واقع ، لباس هاي خود را با استفاده از مدي كه هنگام دوختن يا هنگام خريد در نظر مي گيريد طراحي كنيد.

 

عناصر طراحي لباس

دوره طراحي لباس عناصر طراحي لباس عبارتند از: خط ، فضا ، شكل ، فرم ، بافت و رنگ.

 

عناصر طراحي

جزئيات طراحي كه مي تواند براي متمايز كردن سبك شما استفاده شود عبارتند از:

شكل گردن يا يقه

طول ، شكل و آستين (با يا بدون دستبند

شكل ، طول و دامن

طول ، شكل و بالا يا بلوز

                                                   

                             

 

دوره طراحي لباس  با تركيب اين عناصر مي توان انواع بي پايان سبك ايجاد كرد. به عنوان مثال ، يقه روسري با آستين كوتاه يا يقه آستين گردن V و يقه گردن را امتحان كنيد. اين تغييرات ساده در يك بلوز يا بالا است.

https://www.tourismonline.co/news/105994/%D8%B5%D9%81%D8%B1-%D8%AA%D8%A7-%D8%B5%D8%AF-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3

            

 

دوره طراحي لباس همچنين مي توان از درزهاي شكل دهنده به عنوان عناصر طراحي استفاده كرد. اين درزها به لباس فرم و تناسب مي بخشد.

بسته به جزئيات سبك انتخاب شده ، حتي ساده ترين لباس ها نيز مي توانند متفاوت به نظر برسند. به عنوان مثال ، زير هر دو لباس به يك اندازه شبيه هستند. سبك هاي ساده و راحت با خط كمر طبيعي. اما رنگ ، چاپ و موقعيت هاي متفاوتي دارند. همانطور كه مي بينيد يكي از لباس ها آستين دارد و لباس ديگر آستين ندارد.

 چگونه مي توان طراحي لباس را شروع كرد

دوره طراحي لباس  چگونه مي توانيم طراحي لباس خود را شروع كنيم؟ فقط شروع به نقاشي كنيد! به مجلات نگاه كنيد ، زماني كه سلبريتي مورد علاقه خود را ديديد ، برنامه ريزي سريع داشته باشيد يا هنگام تماشاي يك برنامه تلويزيوني يا فيلم جزئيات را بنويسيد. سپس شروع به قرار دادن اين جزئيات روي يك لباس كنيد.

 

 

دوره طراحي لباس  با افزودن دامن براق ، آستين كامل يا يقه مي توانيد تنوع بي پايان در دنياي مد داشته باشيد. به طور كلي ، عناصر ساده اي كه در تركيب هاي مختلف كنار هم قرار گرفته اند ، طراحي لباس را ايجاد مي كنند. براي الهام گرفتن در ايجاد طرح هاي لباس ، مي توانيد به طرح هاي خود ، گذشته ، فرهنگ هاي ديگر ، طبيعت يا جديدترين مجلات مد نگاه كنيد.

 

 

دوره طراحي لباس  لباس زير نيز يك كورتا است كه يك لباس سنتي مردانه در هند است. يقه و آستين معمولي دارد ، اما داراي چين هاي جانبي بسيار بسيار مدرن و يك سجاف نامتقارن است.

 طراحان چگونه لباس طراحي مي كنند؟

طراحان لباس روندهاي مد را مطالعه مي كنند ، طرح هاي لباس و لوازم جانبي را ترسيم مي كنند ، رنگ ها و پارچه ها را انتخاب مي كنند و بر توليد نهايي طرح هاي خود نظارت مي كنند. توليدكنندگان نساجي از اين گزارش روند براي شروع طراحي پارچه ها و الگوها استفاده مي كنند در حالي كه طراحان مد شروع به طراحي طرح هاي اصلي مي كنند.

 

براي طراحي لباس به چه دانش نياز داريد؟

سن ، جمعيت ، مراحل زندگي ، شغل ، عشق ، دوست نداشتن ، شخصيت ، فعاليتها ، ارزشها و سيستم اعتقادي را در نظر بگيريد. هرچه دقت شما بيشتر باشد ، بهتر است. هنگام انتخاب محصول خود ، برعكس عمل كنيد. تصميم نگيريد كه مي خواهيد چه چيزي را طراحي كنيد و سپس بيرون برويد و به دنبال مشتري براي آن باشيد. از ابتدا لباس هاي مورد نظر خود را با سليقه و خلاقيت موجود طراحي كنيد.

 

طراحان لباس كجا لباس هاي خود را طراحي مي كنند؟

اكثر طراحان مد براي فروشگاه ها

در اين مراحل آزمايش و خطاي زيادي وجود خواهد داشت. برخي از عناصر طراحي به خوبي با هم كار مي كنند ، برخي ديگر اينطور نيستند ، بنابراين سعي نكنيد تمام جزئيات مورد علاقه خود را در يك لباس قرار دهيد. چيزهاي زيادي وجود دارد كه ممكن است دوست داشته باشيد و ممكن است تمركز خود را از دست بدهيد.

سپس رنگ را اضافه كنيد. رنگ مي تواند يك طرح را بسازد يا خراب كند. تغيير رنگ يا تركيب رنگ مي تواند ظاهر كاملاً جديدي را براي همان مدل ايجاد كند!

به طور كلي ، تنها كاري كه بايد انجام دهيد كشيدن ، كشيدن و ترسيم كردن است. تركيبات مختلف را امتحان كنيد تا آنچه را كه واقعاً دوست داريد پيدا كنيد.

 

 

با استفاده از دو سبك بالا ، ما مي خواهيم دو تونيك متفاوت با استفاده از عناصر آنها ايجاد كنيم.

 

دوره طراحي لباس  تصوير سمت چپ بيشتر به مردان اشاره مي كند ، اما يقه هاي زنانه و آستين هاي باريك بيشتر از لباس هاي دهه 1920 گرفته شده است. لباس سمت راست با سجاف نامتقارن كوتاه مي شود. اين امر مستلزم برداشتن كمربند از بالاي لگن است.

 

هيچ يك از تونيك هاي طراحي شده كپي نيستند ، اما هر دو عنصر ريشه تاريخي و قومي خود را حفظ كرده اند.

 

 

 

حفاظ پنجره آهني مدرن فرفورژه چيست؟

حفاظ پنجره آهني مدرن فرفورژه چيست؟

حفاظ هايي كه به عناوين مختلف براي ايجاد امنيت در پنجره ها مورد استفاده قرار مي گيرند شامل انواع مختلفي هستند كه از جمله آنها ميتوان به حفاظ پنجره آهني مدرن فرفورژه اشاره كرد. اين نوع نرده ها معمولا مقاومت بسيار بالايي در برابر انواع فشار دارند و همچنين تميز كردن آن ها نيز بسيار آسان است. زماني كه شما ميخواهيد از حفاظ پنجره آهني مدرن فرفورژه استفاده كنيد بايد بدانيد كه نرده شما در مقابل باد، باران و همچنين آلودگي هاي ديگر در امان خواهد بود و خراب نمي شود. شست و شوي اين نوع نرده ها بسيار آسان است.

همه پنجره هايي كه در ساختمان ها مورد استفاده قرار مي گيرند، حتي شيشه هاي دوجداره ممكن است كه در مقابله با آسيب از خود ضعف نشان دهند و شكسته شوند. در اينجاست كه نقش اين نرده ها به خوبي ديده خواهد شد. امنيت همانطور كه ميدانيد يكي از مهم ترين بخش هايي است كه بايد در ساخت ساختمان به آن دقت كنيد. شايد اولين چيزي كه افراد براي خريد و يا استفاده هاي ديگر به آن دقت ميكنند همين امنيت باشد. استفاده از حفاظ پنجره آهني مدرن فرفورژه در واقع به شما كمك مي كند تا بتوانيد امنيت را براي ساختمان خود ايجاد كنيد.

حفاظ پنجره آهني مدرن فرفورژه از چه چيز ساخته مي شود؟

همانطور كه از نام اين نو نرده ها ميتوانيد دريابيد، اين نرده ها از جنس فرفورژه هاي 201 و 304 هستند. اگر شما ميخواهيد از اين نوع نرده هاي براي داخل ساختمان استفاده كنيد ميتوانيد از حفاظ پنجره آهني مدرن فرفورژه 201 استفاده كنيد چرا كه در آن ها از آلياژ و نيكل كمتري استفاده شده است. در اين نوع فرفورژه ها، آسيب پذيري هم بيشتر خواهد بود و البته قيمت آن ها نيز مناسبتر است.

اما اگر شما قصد داريد كه حفاظ پنجره آهني مدرن فرفورژه را براي خارج از خانه نصب كنيد بهترين راه اين است كه از نرده هاي 304 استفاده كنيد. اين نرده ها با آلياژ بيشتر و همچنين نيكل 18 درصد ساخته شده اند و همين هم باعث مي شود تا در محيط هاي بيروني و در مقابل شرايط مختلف آب و هوايي و انواع رطوبت آسيب نبينند.

 

عوامل موثر براي انتخاب حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت )

شايد تصور كنيد كه كار انتخاب حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت ) آسان است و شما ميتوانيد به آساني آن ها را مورد استفاده قرار دهيد. در اين بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت ) آشنا خواهيد كرد.

قيمت حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت )

بدون شك شما هم يك مقدار بودجه خاصي براي حفظ خود در نظر گرفته ايد. با توجه به شرايط اقتصادي كنوني، قيمت يكي از مهم ترين نكاتي است كه شما بايد در خريد حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت ) به آن دقت كنيد. مانند هر چيز ديگري هم، زماني كه پاي پول در ميان باشد شما بايد بتوانيد كالايي را انتخاب كنيد كه هم قيمت مناسبي دارد و هم اينكه شما ميتوانيد كيفيت آن را تضمين كنيد. در نهايت گفته مي شود كه هرچقدر بتوانيد هزينه بيشتري را براي حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت ) كنار بگذاريد، كيفيت و همچنين تنوع خريد شما هم بيشتر خواهد شد. البته بايد بدانيد كه هزينه هاي زياد هم در اين زمينه مناسب نخواهد بود. برخي اوقات، ساده ترين حفاظ ها هم ميتوانند كارايي خوبي براي شما داشته باشند.

كاربري حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت )

هرچقدر كه امنيتي كه نرده هايي كه استفاده مي كنيد بيشتر باشد، در واقع ارتفاع و پيچيدگي هاي آن ها نيز بيشتر است. اگر شما در يك محل در مركز شهر زندگي مي كنيد، دست شما براي انتخاب حفاظ هايي كه ميخواهيد بازتر خواهد بود

جنس حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت )

با اينكه گفته مي شود كه اغلب حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت ) از جنس آهن است اما باز هم شما ميتوانيد از استيل و يا فرفورژه هم استفاده كنيد. جنس اغلب نرده ها اما از همان آهن و يا فولاد خواهد بود كه پس بهترين راه اين است كه شما هم از همين جنس استفاده كنيد.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ آنلاين در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

 

 

چرا تلويزيون صدا ندارد؟ چگونه آن را تعمير كنيم؟

چرا تلويزيون صدا ندارد؟ چگونه آن را تعمير كنيم؟

از آنجا كه هر روزه همه اعضاي خانواده از تلويزيون استفاده مي كنند، مي توان تصور كرد كه چه اشكال بزرگي به وجود خواهد آمد اگر تلويزيون خراب شده و يا با اشكالي جدي رو به رو شود. قطعا مراقبت از تلويزيون و تعمير تلويزيون در مواقع مشكل آن، چيزيست كه بايد بدون سهل انگاري براي آن اقدام كنيد. اما گاهي اشكالاتي همچون صدا نداشتن تلويزيون هم مي تواند دردسرآفرين باشد.

در اين مقاله از سرويس تي وي به دليل قطع شدن صداي تلويزيون و ديگر اشكالات صدا در تلويزيون دليل صداي خش خش تلويزيون خواهيم پرداخت و راهكارهايي را براي حل اختلالات صدا در تلويزيون به شما آموزش خواهيم داد. امكان دارد با كمك اين مطالب، خودتان قادر به حل كردن اشكال قطع صداي تلويزيون باشيد و نيازي به تعمير آن نباشد. پس با ما همراه باشيد.

چرا تلويزيون صدا ندارد؟

دليل قطع شدن صدا تلويزيون ال جي چيست؟ دليل صدا نداشتن تلويزيون سامسونگ چيست؟ دليل قطع صدا تلويزيون سوني چيست؟ علت قطع شدن صداي تلويزيون پاناسونيك چيست؟

اينها بعضي از پرسش هاييست كه بسياري از كاربران به دنبال جواب دقيق و كامل آن مي باشند. صدا نداشتن تلويزيون يا قطع شدن آن يكي از اشكالات رايج تلويزيون هاي خانگيست، اما اشكالات ديگري همچون خش خش كردن صداي تلويزيون، ناهمزمان بودن صدا و تصوير و… وجود دارد كه همگي لذت تجربه استفاده از تلويزيون را از بين مي برند.

صدا بخش مهمي از تلويزيون است كه نمي توان از آن گذشت. اما راه حل اين اشكالات همواره در تعمير تلويزيون خلاصه نمي شود. گاهي وقتي صداي تلويزيون قطع شده، اشكالات صداي تلويزيون ال جي، سامسونگ، سوني و… مربوط به بخش تنظيمات و يا مشكلات ساده ايست كه به راحتي قابل حل است. در بعضي موارد هم كه به تجربه و تخصص تعميركار تلويزيون براي تعمير سخت افزاري احتياج است، پروسه تعمير آنچنان زمانبر يا هزينه بر نيست و در مدت كوتاه در منزل خودتان صورت مي گيرد.

دليل صدا نداشتن تلويزيون

همانطور كه گفته شد، دليل قطع صدا تلويزيون مي تواند به دو دسته عوامل نرم افزاري و عوامل سخت افزاري مربوط شود. اگر موارد نرم افزاري را بررسي كرده و نتوانستيد دليل قطع صدا تلويزيون سامسونگ، ال جي، سوني و … خود را حل كنيد، حتما به كارشناس متخصص براي بررسي تلويزيون مراجعه كنيد تا خسارات بيشتري به تلويزيون وارد نشود.

فعال بودن حالت بي صدا يا MUTE تلويزيون

در همه تلويزيون ها اگر سهوا از روي كنترل تلويزيون خود دكمه Mute يا بي صدا را انتخاب كرده باشيد، با حالتي روبرو مي شويد كه تلويزيون صدا ندارد اما تصوير دارد. براي حل اين اشكال كافيست مجددا دكمه MUTE يا يكي از دكمه هاي ولوم صدا را فشار دهيد تا تلويزيون از حالت بي صدا خارج شود.

نكتهبه روز نبودن نرم افزار تلويزيون، اتصال تلويزيون هاي ديگر به تلويزيون همچون هدفون، تلويزيون هايي كه با بلوتوث وصل مي شوند، تلويزيون هاي ديجيتال وهمينطور جا به جا زدن كابل هاي تلويزيون هاي ديگري كه به تلويزيون متصل مي كنيد، مي تواند دليل قطع صدا تلويزيون شما باشد.

تنظيمات صداي تلويزيون

اگر نداشتن صدا تلويزيون ال جي، سوني، سامسونگ و … از فعال شدن حالت Mute نبود توصيه مي كنيم موارد مربوط به منوي تنظيمات صدا تلويزيون هاي سامسونگ، ال جي، سوني، پاناسونيك و ... را بررسي كنيد. در ادامه نحوه تنظيم صداي بعضي از تلويزيون هاي محبوب ميان مردم را كه احتمال دارد دليل قطع شدن صدا تلويزيون و يا دليل تاخير صدا در تلويزيون باشد را بيان مي كنيم.

تنظيمات صدا تلويزيون سامسونگ

MENU/ صدا/ حالت صدا/ استاندراد

Menu ? Sound ? Sound Mode ? Set to Standard

حل اشكال تاخير صدا در تلويزيون سامسونگ

MENU / صدا/ تنظيمات اضافي/ تاخير صدا/ تنظيم به عدد صفر

Menu ? Sound ? SPDIF Output ? Audio Delay ? Set to 0

ريست كردن تنظيمات صدا در تلويزيون سامسونگ

اگر با انجام عمليات فوق اشكال صدا تلويزيون سامسونگ شما برطرف نشد، مي توانيد به روش زير تنظيم صداي تلويزيون سامسونگ را ريست كرده و آن را به حالت پيش فرض بازگردانيد:

MENU / صدا/ تنظيم مجدد صدا

اگر مشكل حل نشد با پشتيباني تلويزيون سامسونگ در سرويس تي وي تماس بگيريد.

تنظيمات صدا تلويزيون سوني

HOME/ تنظيمات/ صدا/ تنظيمات صدا/ حالت صدا/ استاندارد

Home ? Settings ? Sound ? Sound Adjustments ? Sound Mode ? Standard

تنظيمات زير را هم بررسي كنيد كه به صورت زير انتخاب شده باشند:

تنظيمات يا ACTION MENU/ بلندگوها/ بلندگوي تلويزيون

HOME/ تنظيمات/ نمايش و صدا/ خروجي صوتي/ بلندگوها/ بلندگوي تلويزيون

حل اشكال تاخير صدا در تلويزيون سوني

اشكال تاخير صدا در تلويزيون سوني معمولا وقتي ديده مي شود كه يك تلويزيون خارجي را از طريق بلوتوث يا كابل HDMI به تلويزيون خود وصل مي كنيد. در اين صورت مي توانيد ميزان تاخير بين صدا و تصوير را از طريق تنظيم زمان بندي خروجي صدا و تصوير را تنظيم كنيد. براي اين كار بايد از طريق منو زير عمل كنيد:

HOME/ تنظيمات/ صدا/ همگام سازي صدا/تصوير

اگر مشكل حل نشد با پشتيباني تلويزيون سوني در سرويس تي وي تماس بگيريد.

تنظيمات صدا تلويزيون ال جي

تنظيمات/ صدا/ حالت صدا/ استاندارد

Home ? Settings ? Sound ? Sound Mode ? Standard

تنظيمات/ صدا/ خروجي صدا/ بلندگوي تلويزيون

براي بررسي صداي تلويزيون ال جي مي توانيد از طريق اين منو اقدام كنيد

MENU/ sound test

حل اشكال تاخير صدا در تلويزيون ال جي

Home ? Settings ? Sound ? AV Sync Adjust ? Set to On

با حركت دكمه لغزنده مربوط به اسپيكر خروجي به سمت چپ يا راست مي توانيد ميزان تاخير صدا و تصويز تلويزيون ال جي را تنظيم كنيد.

اگر نتوانستيد اشكال صدا تلويزيون ال جي خود را حل كنيد، مي توانيد تنظيمات صداي تلويزيون ال جي خود را ريست كنيد. به اين صورت كه: دكمه MUTE روي كنترل تلويزيون ال جي خود را سه بار فشار دهيد بعد از صفحه ظاهر شده دكمه confirm را انتخاب كنيد تا تنظيمات صدا تلويزيون ال جي شما ريست شود.

تنظيمات صدا تلويزيون پاناسونيك

MENU / سطح صوتي/ سطح صوتي پيشرفته/ روشن

Menu ? Audio? Advanced Audio ? Set to On

اگر مشكل حل نشد با پشتيباني تلويزيون ال جي در سرويس تي وي تماس بگيريد.