خريد شامپوي مناسب

خريد شامپوي مناسب

ممكن است براي خريد محصولات بهداشتي مانند شامپو به فروشگاهي مراجعه كنيد و دقيقاً ندانيد كدام شامپو را براي موهاي خود انتخاب كنيد. تعريف شامپوي خوب از فردي به فرد ديگر متفاوت است. در اين مقاله قصد داريم در مورد انتخاب شامپو و خريد يك شامپوي خوب صحبت كنيم. براي تهيه انواع شامپوهاي پيشنهادي در اين مطلب مي توانيد با فروشگاه اينترنتي معتبر چاپار آنلاين مشورت نماييد.

تعريف شامپوي خوب

شامپوها در انواع مختلفي وجود دارند كه اصلي ترين آنها براي بدن يا سر هستند كه در اين مطلب قصد خريد شامپوهاي مناسب براي مو را داريم. همانطور كه قبلاً گفتيم، تعريف شامپوي خوب براي هر فردي متفاوت است. زيرا نيازهاي پوست و مو افراد متفاوت است.

ابتدا بايد انواع مو را بشناسيم و بدانيم چگونه مشكلات مو را حل كنيم

انواع مو و خريد شامپوي مناسب براي آنها:

موي نازك:

موهايي كه به طور طبيعي نازكتر هستند و با لمس دست قابل تشخيص هستند.

 

موهاي معمولي و نرمال:

موها با ضخامت متوسط ??در نظر گرفته مي شوند و پس از رنگ كردن يا دكلره شدن ضخيم مي شوند.

 

مو ضخيم:

موهاي ضخيم تر از نوع معمولي ضخيم تر است و با لمس دست كاملا مشخص مي شود.

 

انواع مختلف مو

موهاي صاف

اين نوع مو بدون حالت و بدون پيچ و تاب است. آنها نسبت به ساير انواع مو چرب تر هستند زيرا روغن طبيعي مو به راحتي مي ريزد. نگهداري از اين نوع مو نسبتاً آسان است.

 

موي حالت دار

اين نوع از مو نه خيلي چرب و نه خيلي خشك هستند.  هستند،S  اين نوع موها معمولا فر هستند،فرهاي درشت و به شكل

 

موهاي مجعد و فرفري

اين نوع مو نسبت به مدل قبلي مجعدتر است و از نظر ضخامت نيز متفاوت است. همچنين اين نوع موها خشك هستند و در برابر شوره سر آسيب پذيرتر هستند.

 

موهاي خيلي فر و وزوزي

زبر و ضخيم تر از انواع ديگر مي باشند و نگهداري از اين مدل مو نسبت به بقيه سخت تر است.

 

انواع مشكلات مو و انتخاب شامپوي مناسب

برخي از اين مشكلات ارثي هستند و برخي به مرور زمان در مو و پوست سر ايجاد مي شوند

 

شوره سر: براي از بين بردن شوره سر، تمام قسمت هاي موهاي خود را با شامپو بشوييد و به طور مرتب دوش بگيريد. بهترين شامپو براي اين مشكل شامپوي خشك است.

موهاي خشك: از شامپوهاي مرطوب كننده استفاده كنيد.

موي چرب: از نرم كننده استفاده نكنيد.

گره خوردن مو: بهتر است از سرم يا نرم كننده مو استفاده كنيد.

ريزش مو: تقويت كننده را فراموش نكنيد.

ضعيف شدن تارهاي مو و شكنندگي آنها: از شامپوهاي مغذي و تقويت كننده استفاده كنيد.

زبري و ضخيم شدن مو در اثر رنگ كردن مداوم و يا دكلره: پس از رنگ كردن به طور مرتب از نرم كننده استفاده كنيد.

موهاي كم پشت: حجم دادن و تقويت مو بهترين گزينه است.

 

 

 

 

آيا نوع پوست سر در انتخاب شامپو تاثير دارد؟

قطعا بله! شامپوي مناسب بايد بتواند پوست سر را از روغن، چربي و پوسته به خوبي پاك كند. براي انتخاب يك شامپوي خوب، بهتر است نوع پوست سر خود را بشناسيد. در اينجا انواع مختلف پوست را بررسي خواهيم كرد:

 

پوست خشك

اولين علائم شوره سر و پوسته هاي كوچك روي شانه و بالش است كه گاهي با خارش همراه است. با يك دوره استفاده از شامپوي مرطوب كننده تا حد زيادي مي توانيد اين مشكل را برطرف كنيد.

 

كمي خشك بدون پوسته شدن و خارش

اگر موهايتان كمي خشك است، از مرطوب كننده ها و نرم كننده هاي ملايم تر استفاده كنيد.شامپو بيوكسين، منتول‌دار يا حاوي عصاره برگ چاي هم مفيد خواهد بود.

پوست چرب

اگر پوست چرب داريد  از شامپوهاي مرطوب كننده بر پايه روغن نبايد استفاده كنيد، زيرا مي توانند چربي پوست سر را افزايش داده و نگهداري مو را دشوارتر كنند. شامپوهاي سولفاته مي توانند واقعا موثر باشند.

 

نكات خريد يك شامپو خوب

مطمئن شويد كه نوع پوست خود و انتظار از شامپو را مي دانيد.

به توضيحات روي بسته بندي شامپو دقت كنيد. بدانيد كه شامپو تقويت كننده يا متعادل كننده، حجم دهنده يا مرطوب كننده است! بهتر

اگر مشكلات حاد داريد، براي تجويز شامپوي مناسب به پزشك مراجعه كنيد.

بايد بدانيد كه شامپو براي پوست سر و تميز كردن نواحي نزديك به ريشه مو مفيد است، اما مرطوب كننده ها براي وسط مو مفيد هستند و نبايد آنها را خيلي نزديك به ريشه و پوست سر استفاده كنيد.

از مخلوط كردن چندين نوع شامپو خودداري كنيد. زيرا هر كدام فرمول متفاوتي دارند و اين مي تواند مشكل را تشديد كند.

به تاريخ انقضاي محصول توجه كنيد، زيرا در صورت استفاده از محصول تاريخ مصرف گذشته، مشكلات پوست و مو افزايش مي يابد.

علاوه بر استفاده از شامپوي مناسب، اگر موهايتان چرب نيست، از مرطوب كننده يا سرم براي نتيجه سريعتر استفاده كنيد.

از مصرف زياد شامپو خودداري كنيد؛ زيرا مي تواند آسيب بيشتري وارد كند.

اگر در انتخاب شامپو خود مطمئن نيستيد، از مشاوران چاپار آنلاين كمك بخواهيد.

محصولات را از مراكز معتبر خريداري كنيد. يكي از فروشگاه هاي پيشرو در زمينه عرضه لوازم آرايشي با كيفيت و اصل، سايت چاپار آنلاين است كه مي توانيد در زمينه تهيه محصول نيز مشاوره دريافت كنيد.

در صورت داشتن باركد روي كالا، بايد اصل بودن آن را از طريق كد روي بسته بندي رعايت كنيد. در صورت خريد محصول از چاپار آنلاين ، مي توانيد از اصالت كالا مطمئن شويد.

 

 

در اين مقاله در مورد انواع مو و خريد شامپو و همچنين انتخاب يك شامپوي خوب و مناسب براي انواع مو صحبت كرديم. بد نيست بدانيد كه استفاده از محصول مناسب با نوع مو و رعايت دستورالعمل ها به راحتي مي تواند از بسياري از مشكلات مو جلوگيري كرده يا باعث ايجاد آن شود. پس با آگاهي كامل از موهاي خود شامپو بخريد.

پيشنهاد ما به شما هم وطنان عزيز خريد آنلاين جديدترين و بهترين لوازم آرايشي و بهداشتي و عطريات از برندهاي معتبر خارجي و ايراني با بهترين قيمت و تضمين اصالت كالا، امكان بازگشت كالا تا  ? روز، داراي نماد اعتماد الكترونيكي، خريد امن و ارسال رايگان در تخفيفات واقعي در فروشگاه اينترنتي چاپار آنلاين مي باشد.

خريد محصولات مراقبت از مو

https://www.fanfiction.net/u/15213824/
https://seekingalpha.com/user/55422905/comments
https://justpaste.it/9fw1u
https://www.atlasobscura.com/users/akashfras5
https://trello.com/danisama91
https://www.blogtalkradio.com/akashfras5
https://www.viki.com/users/akashfras5_764/about
https://visual.ly/users/akashfras5/portfolio
https://infogram.com/untitled-chart-1ho16vo139k984n?live
https://slides.com/akashfras5

 

آيا موز درخت است يا گياه؟

اگر تلاش كنيد، مي توانيد موز را در خانه پرورش دهيد و ميوه هاي شيريني كه از آن جمع آوري شده است بخوريد. در اين مقاله در مورد گياه، ميوه ها، انواع آن، روش هاي تكثير و كشاورزي براي رشد اين گياه عجيب و غريب در عرض هاي جغرافيايي صحبت خواهيم كرد. حالا نوبت شماست.

آيا موز درخت است يا گياه؟

با درك اينكه اينجا نمي توان از علم دوري كرد، خود را به خواندن ادبيات خاص متعهد كردم و چيزهاي جالب زيادي ياد گرفتم. معلوم مي شود كه موز يك درخت نيست، بلكه يك گياه چند ساله علفي (از خانواده موز) است. در كشورهاي داراي آب و هواي گرمسيري و نيمه گرمسيري پراكنده است. تا ارتفاع 12 متر رشد مي كند. داراي برگهاي بزرگ نخل مانند است. گل هاي موز قرمز مايل به بنفش هستند، به صورت جداگانه شكوفا مي شوند - هر كدام تا 3 ماه.

 

موز ميوه محسوب مي شود. آنها در برس ها تا 300 عدد مونتاژ مي شوند. و چنين تجمعي مي تواند تا 60 كيلوگرم وزن داشته باشد. از كاشت موز تا رسيدن ميوه يك سال و نيم طول مي كشد.

 

موز شيرين و تند است.

انواع خوراكي موز به دسر و چنار تقسيم مي شود. ميوه هاي دسر به صورت تازه، خشك خورده مي شوند، براي تهيه غذاهاي شيرين، نوشيدني ها استفاده مي شود. چنار فقط پس از عمليات حرارتي تغذيه مي شوند. پوره موز و ساير غذاهاي شيرين نشده از آنها تهيه مي شود. از گل ها و شاخه هاي جوان موز به عنوان سبزي استفاده مي شود. و با دم كرده گل و ريشه گياه برونشيت، زخم معده، اسهال خوني را درمان كنيد. آب برگ - اختلالات عصبي، زخم هاي پوستي. ميوه ها در كم خوني، فشار خون، سوزش سر دل، افسردگي مفيد در نظر گرفته مي شوند. پوست جنين زگيل را از بين مي برد.

 

موز روي پنجره

در آب و هواي ما، موز در خانه يا در گلخانه هاي گرم كشت مي شود. اگر دما به زير 16 درجه برسد، رشد محصول متوقف مي شود و در 10 درجه ممكن است بميرد. براي رشد طبيعي موز به 20-30 نياز دارد.

 

دانه هاي ميوه، همانطور كه من متقاعد شده بودم، جوانه نمي زنند. بذرهاي زنده را بايد در فروشگاه ها جستجو كرد. و اينها انواع تزئيني (نامناسب براي مصرف) خواهند بود. انواع موز از كوتوله هاي ميوه براي محتواي داخلي من فقط به صورت كوه مي فروشم- | گياهان درست است كه در خانه آنها به سرعت در مناطق استوايي شكوفا نخواهند شد، فقط 3-5 سال. اما ميوه بايد كمتر از وارداتي خوشمزه رشد كند.

 

مناطق گرمسيري خانگي

موز بايد به وفور آبياري شود و روزانه اسپري شود تا ريزاقليم معمول براي آن ايجاد شود. آن را دو بار در ماه با كودهاي پيچيده كود دهيد. هر ماه خاك را شل كنيد (كم عمق - حداكثر 3 سانتي متر عمق). به طور منظم برگ هاي خشك شده پاييني را حذف كنيد. از آفات - كنه هاي عنكبوتي، نماتدها - موز را با تزريق تنباكو، محلول پرمنگنات پتاسيم يا آب صابون درمان كنيد.

 

زماني كه ريشه‌هاي آن توسط سوراخ‌هاي زهكشي بررسي مي‌شوند، اين گياه پيوند زده مي‌شود. يك كشتي جديد 5 سانتي متر پهن تر از قبلي انتخاب مي شود. تنه (ساقه ساقه جعلي) كمي دفن شده است. پس از تولد، قسمت هوايي موز مي ميرد. اما پدر و مادر از ريزوم (ريزوم) وجود دارد.

در اين زمينه ادرس هاي زير از بهترين ادرس ها جهت بررسي بيشتر ميباشد.

https://vimeo.com/akinnahal

https://archive.org/details/@akin604

https://en.gravatar.com/akinnahal

 

علت ماندن كف در لباسشويي بوش چيست؟ + راه حل

 

علت ماندن كف در لباسشويي بوش چيست؟ + راه حل

شايد شما هم تا به حال با يك لباسشويي پر از كف پس از اتمام شستشو مواجه شده باشيد اما ندانيد كه علت اصلي بروز آن چيست. در اين حالت احتمالا روي لباس‌ها سفيدك به چشم مي‌خورد و در حين شستشو ديگ كاملا غرق در كف است. از آنجا كه كف بيش از حد در داخل ديگ مي‌تواند به برد و ديگر قطعات داخلي دستگاه آسيب وارد كند پيشنهاد مي‌شود كه به دنبال پيدا كردن علت ماندن كف در لباسشويي خود باشيد و آن را رفع نماييد. اگر در اين زمينه اطلاعات زيادي نداريد با ما تا انتهاي اين مطلب همراه باشيد.

z6_3rk2.jpg

علت ماندن كف در لباسشويي

كف موجود در داخل لباسشويي توسط مواد شوينده و حركات ديگ پر از آب ايجاد مي‌شود كه مي‌تواند انواع لكه‌هاي سخت را از بين ببرد. اين كف در سيكل آبكشي از لباس جدا مي‌شود تا شستشو تكميل شود. اگر كف بر روي لباس و داخل دستگاه باقي بماند تاثير منفي بر روي الياف لباس، پوست شما و بدنه دستگاه خواهد داشت. در اكثر مواقع مشكل از دستگاه نيست و شما نيازي به مراجعه به تعمبركار تعمير لباسشويي بوش يا ديگر برندها را نداريد.

از مهم‌ترين علت ماندن كف در لباسشويي و كف كردن زيادي در حين شستشو مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  • استفاده بيش از حد از شوينده

شايد با خود تصور كنيد كه هرچه شوينده بيشتري بريزيد لباس‌هاي تميزتري را تحويل خواهيد گرفت در حالي كه اين باور كاملا اشتباه است. پيشنهاد مي‌شود كه ميزان شوينده خود را بر اساس تعداد لباس‌ها و ميزان كثيفي تنظيم كنيد و براي ميزان دقيق‌تر آن بهتر است از دستورالعمل نوشته شده روي شوينده كمك بگيريد. اگر بيشتر از حد نياز از شوينده استفاده كنيد كف زيادي در داخل ديگ توليد مي‌شود كه با سيكل آبكشي از بين نمي‌رود.

نكته: لازم به ذكر است كه پارچه‌هاي بزرگ و نازكي مثل پارچه حرير پرده‌ها، اگرچه ممكن است ديگ را كاملا پر كنند اما به دليل كثيفي كم و نازك بودن بافت خود نياز به شوينده زيادي ندارند.

  • استفاده از برنامه شستشوي كوتاه مدت

در برخي از مواقع علت كف زياد ماشين لباسشويي به استفاده از برنامه كوتاه مدت شستشوي لباسشويي باز مي‌گردد. در اين حالت سيكل آبكشي بسيار كوتاه است و كف‌ها به طور كامل از روي لباس برده نمي‌شوند. براي جلوگيري از بروز اين مشكل بهتر است از برنامه‌هاي بلندمدت‌تر استفاده كنيد و يا گزينه آبكشي اضافي را انتخآب نماييد تا كف زياد ماشين لباسشويي را با خود حل كند. البته اين مشكل با ريختن مواد شوينده كمتر تا حد زيادي قابل كنترل است.

 

  • استفاده از مواد شوينده نامرغوب

علت ماندن كف در لباسشويي مي‌‎تواند به استفاده از مواد شوينده نامرغوب و غير استاندارد مربوط باشد. براي جلوگيري از بروز اين مشكل بهتر است از برندهاي مطرح در بازار استفاده كنيد كه تاريخ انقضا آنها نرسيده باشد. استفاده از پودر و مايع شوينده ارزان قيمت و بي كيفيت مي‌تواند باعث توليد كف زياد ماشين لباسشويي در ديگ شود.

  • استفاده از پودر دستي يا صابون

به ياد داشته باشيد كه براي شستشو لباس‌هاي خود در لباسشويي، تنها از شوينده‌هاي مخصوص ماشين لباسشويي استفاده كنيد چرا كه شوينده‌هاي دستي، شامپو و صابون كف بيشتري نسبت به شوينده‌هاي مخصوص دارند و مي‌توانند علت كف زياد ماشين لباسشويي شما باشند.

  • وجود آب كمتر از حد لازم  در هنگام آبكشي

احتمال دارد علت ماندن كف در لباسشويي به كم بودن آب آبكشي به دليل خراب بودن شير ورودي دستگاه بازگردد در اين حالت كف شوينده بر روي لباس‌هاي باقي خواهد ماند و لباس كاملا تميز نخواهد شد.

علت كف نكردن و باقي ماندن مواد شوينده بر روي لباس

در برخي از مواقع كاربران از كف نكردن مواد شوينده خود گلايه دارند و حتي با باقي ماندن دانه‌هاي پودر بر روي لباس شسته شده خود مواجه مي‌شوند. علت بروز اين مشكل مي‌تواند به چند مورد بستگي داشته باشد.

  • استفاده از مواد شوينده نامرغوب

همان طور كه گفتيم  بي كيفيت بودن مواد شوينده، علت ماندن كف در لباسشويي است اما در برخي از مواقع كيفيت پايين پودر باعث مي‌شود كه در آب به خوبي حل نشود و به صورت دانه‌هاي برف بر روي لباس‌ها باقي بماند.

 

  • استفاده از برنامه‌هاي شستشوي با دماي پايين

اگر دماي آب ماشين لباسشويي بسيار پايين باشد احتمال حل نشدن مواد شوينده و كف نكردن آن وجود دارد. لذا بهتر است از برنامه‌هايي با دماي آب ولرم يا داغ استفاده نماييد.

  • استفاده از برنامه‌هاي شستشوي سريع

از ديگر دلايلي كه مي‌تواند باعث حل نشدن مواد شوينده و كف نكردن آنها شود، مي‌توان به استفاده از برنامه‌هاي سريع و كوتاه مدت اشاره كرد كه اجازه حل شدن كامل به شوينده نمي‌دهد.

  • ريختن لباس بيش از حد در داخل ديگ

اگر لباس زيادي در داخل ديگ بريزيد فضاي كافي براي كف زياد ماشين لباسشويي نمي‌دهيد و دانه‌هاي شوينده در لابلاي لباس‌ها باقي خواهد ماند. بهتر است نيمي از ديگ را براي جابه جايي راحت لباس‌ها و كف كردن مواد شوينده خالي باقي بگذاريد.

 نكته: تمام موارد گفته شده براي علت ماندن كف در لباسشويي مربوط به مواد شوينده و نحوه استفاده از دستگاه بود. لذا شما مي‌توانيد با دقت در انتخاب شوينده خود، انتخاب بهترين برنامه شستشوي مناسب و ريختن به اندازه شوينده از بروز دوباره اين مشكل جلوگيري نماييد.

 

منبع: زوم لايف

 

 

سئو سايت فروشگاهي

آيا مي دانيد كه سئو سايت فروشگاهي تفاوت زيادي با سايت هاي سئوي شركت ها و غير فروشگاهي دارد؟ از طراحي قالب گرفته تا نحوه ساخت لينك و اهداف كلي بهينه سازي ، تفاوت هاي اساسي در فروشگاه هاي آنلاين وجود دارد كه بايد به آنها توجه شود. هاريكا سئو بهترين سئو كار سايت فروشگاهي ميباشد.

اين نوع وب سايت ها با هدف فروش و ارائه محصولات به مشتريان طراحي و ساخته شده اند ، بنابراين براي معرفي دقيق محصول ، دسته بندي محصولات ، سيستم هاي پرداخت آنلاين حرفه اي ، قابليت انتخاب چند محصول در يك سبد خريد و بالا به ساختار مناسب نياز داريد. سرعت در پردازش و بارگذاري اطلاعات را داشته باشيد.

سئو و بهبود فروشگاه آنلاين شاخه اي از بهينه سازي سايت است كه بر افزايش سود و درآمد حاصل از فروش مستقيم كالا به مخاطب تأثير مثبت دارد و بايد توسط سئو هاي مجرب انجام شود.

تفاوت سئو سايت فروشگاهي با وبسايت عادي

تفاوت سئو سايت فروشگاهي با وبسايت عادي

در يك دسته بندي كلي ، وب سايت ها را مي توان به دو دسته فروشگاهي و غيرفروشي تقسيم كرد. در اين حالت ، سايت هاي معمولي گروهي هستند كه به منظور غير از فروش آنلاين و در مقابل فروشگاه هاي آنلاين با هدف فروش مستقيم محصول و دريافت پرداخت آنلاين از مشتري طراحي شده اند.

يك تفاوت عمده بين اين دو كلمات كليدي سئو آنها است. وب سايت هاي معمولي معمولاً براي يك عبارت خاص بهينه سازي شده اند ، اما سئوي فروشگاه اينترنتي به دليل تعدد محصولات و تنوع دسته ها روي عبارت خاصي تمركز نمي كند. از سوي ديگر ، در سايت هاي غيرفروشي ، تلاشي براي تبليغ صفحه اول وب سايت در گوگل است ، در حالي كه در فروشگاه آنلاين ، همه محصولات بايد در رتبه بندي مناسب گوگل قرار بگيرند.

اگر در شرايط عادي سئو را يك فرآيند دشوار و وقت گير بدانيم ، سئوي فروشگاه اينترنتي ده ها برابر مشكلتر و زمان بر خواهد بود و تفاوت آنها به دليل ساختار و طراحي متفاوت غيرقابل انكار است.

مهم ترين اقدامات براي سئو فروشگا

مهم ترين اقدامات براي سئو فروشگاه اينترنتي

با توجه به تفاوت هاي اساسي كه بين سايت هاي فروشگاهي و ساير وب سايت ها مشاهده مي كنيم ، طبيعتاً سئو و اقدامات بهينه سازي براي فروشگاه هاي آنلاين متفاوت انجام مي شود. مهمترين مراحل در بهينه سازي سايت هاي فروشگاهي در زير شرح داده خواهد شد كه عدم وجود هر كدام منجر به نقص در وب سايت فروشگاهي مي شود و در واقع تأثير منفي بر رتبه و اعتبار آن خواهد داشت.

سئو قالب فروشگاه اينترنتي

قسمت اول سئو قالب فروشگاه آنلاين است كه بايد با دقت انجام شود. پس از طراحي فروشگاه آنلاين (كه بايد توسط طراح متخصص انجام شود) ، هدف كاهش خطاهاي احتمالي در كدگذاري قالب سايت است.

كاهش حجم و فشرده سازي تمام كدهاي مورد استفاده در فروشگاه اينترنتي باعث افزايش سرعت و بهبود عملكرد آن مي شود. در بسياري از موارد سايت هاي فروشگاهي را مشاهده كرده ايم كه به اين نكته توجه نكرده اند و تأثير منفي آن بر كاهش رضايت كاربران و در نتيجه كاهش رتبه سايت مشهود است.

ايجاد ناحيه كاربري

طراحي ناحيه كاربري بهينه شده براي فروشگاه اينترنتي اهميت زيادي دارد. بايد ناحيه اي براي كاربران و مشتريان فراهم شود كه بتوانند اقدام به خريد ، مقايسه محصول و واريز وجه شوند و همچنين در صورت لزوم انتقادات و پيشنهادات خود را ارائه دهند. ايجاد ناحيه كاربري موجب افزايش مشتريان وفادار مي گردد و درعين حال امنيت و اعتماد مشتري از خريد را افزايش خواهد داد.

دسته بندي محصولات

يكي از مواردي كه در سئو فروشگاه اينترنتي تاثير پررنگي دارد سيستم دسته بندي محصولات است. اين مسئله دو مزيت دارد. اول اينكه ساختار منظم و دسته بندي محصولات هم خانواده مي تواند به مسيريابي مطلوب كاربر در سايت كمك نمايد و ثانيا ، گوگل و ربات هاي جستجوگر گوگل ارتباط ميان اجزا و محصولات سايت را بهتر درك مي كنند و در رتبه بندي لحاظ خواهند كرد.

سئو تصاوير فروشگاه اينترنتي

تصاوير حجم زيادي از پايگاه هاي داده سايت فروشگاه را اشغال مي كنند. معمولاً بين 3 تا 5 تصوير از يك محصول در وب سايت بارگذاري مي شود و اگر تصاوير به درستي سئو نباشند ، علاوه بر افزايش حجم داده ها ، باعث كاهش سرعت سايت و نارضايتي مشتري مي شود.

سئو تصاوير به معناي كاهش اندازه هر تصوير با نرم افزارهاي تخصصي و افزودن برچسب هاي توصيف به شيوه صحيح و م inثر در رتبه بندي تصاوير در موتورهاي جستجو است.

اگر از كليپ هاي ويدئويي و ويديويي براي معرفي محصولات استفاده مي شود ، بايد همين كار را انجام دهيد و فايل مربوطه فشرده و بهينه سازي شود.

قابليت مقايسه محصولات و معرفي محصولات مشابه

يكي از بخش هايي كه در فروشگاه هاي اينترنتي اهميت دارد ايجاد ابزار و قابليت مقايسه محصولات است كه علاوه بر بهبود سئو موجب رضايت مشتريان و افزايش شانس فروش محصولات مي گردد. مقايسه و معرفي محصولات مشابه نيز مي تواند در قصد خريد مشتري تاثيرگذار باشد.

سيستم پرداخت آسان

طراحي و بهينه سازي سيستم پرداخت آنلاين كه دسترسي آسان را براي كاربر فراهم نمايد موجب سودآوري هرچه بيشتر فروشگاه اينترنتي مي شود كه يك سئوكار باتجربه بايد نگاهي ويژه به آن داشته باشد. به طور كلي تمامي اجزا سايت هاي فروشگاهي در جذب مخاطب بيشتر نقش ويژه اي را ايفا مي كنند.

پيشنهادات ويژه

در سئو فروشگاه اينترنتي بايد به اين نكته توجه كرد كه هدف مالك فروشگاه افزايش فروش است پس بايد به مخاطب در حين خريد يك محصول پيشنهادات ديگري نيز ارائه شود ، همچنين پيشنهادات ويژه شامل تخفيف هاي دوره اي يا ايجاد سيستمي براي ارسال پروموشن به مشتريان سابق مي تواند تاثير زيادي در سئو سايت هاي فروشگاهي داشته باشد.

https://www.cplusplus.com/user/EricaBass7/
https://8tracks.com/ericabass7
http://www.escortpicture.com/EricaBass7
https://weheartit.com/EricaBass7
https://www.intensedebate.com/people/EricaBass7g
http://www.authorstream.com/EricaBass7/
https://gab.com/EricaBass7
https://www.f6s.com/erica-bass
https://letterboxd.com/EricaBass7/